Bestellen en bestelproces

Stappen in het bestelproces

Om uw bestelling succesvol af te ronden doorloopt u de volgende stappen:

Stap 1: Winkelmandje 
U vult uw winkelmandje met de gewenste artikelen. Vervolgens klikt u op ''Doorgaan met afrekenen'.  

Stap 2: Contactgevens
U kunt ervoor kiezen om eenmalig een bestelling te doen. Uw gegevens worden dan niet bewaard en is het niet mogelijk om de status van uw bestelling op onze website te volgen. U kunt er ook voor kiezen om tijdens het afrekenen een account aan te maken. In dit geval worden uw gegevens bewaard. Hierdoor kunt u de volgende keer sneller bestellen. Bij een account is het tevens mogelijk om de status van bestellingen in te zien. Indien u al een account heeft, kunt u bij deze stap inloggen op uw account.

Stap 3: Vul uw gegevens in
Vul hier uw naam, adres, e-mail en telefoonnmuer in. Het betreft hier de benodigde informatie voor verzending alsmede de benodigde informatie om contact op te nemen in het geval van vragen.  

Stap 4: Pas indien nodig het afleveradres aan
Indien het afleveradres afwijkt van het factuuradres dan kunt u hier een ander adres invoeren. Wanneer het afleveradres niet afwijkt kunt u deze stap overslaan.

Stap 5: Bezorgopties
Bij bezorgopties klikt u op het vinkje. 

Stap 6: Kies de gewenste betaalmethode
Kies de gewenste betaalmethode. U kunt daarbij kiezen uit verschillende betaalmethoden.

Stap 7: Bestellen en betalen 
Door te klikken op 'Order plaatsen en betalen', bevestig ik dat ik de Algemene voorwaarden van Swaens bamboo underwear heb gelezen en ermee akkoord ga.

Verzendkosten

We vragen onze klanten bij te dragen aan de verzendkosten van orders onder de 50 euro. Bij een bestelling onder de 60 euro betaalt u 3,95 verzendkosten (tarief 2024) . Bij een bestelling van 60 euro of meer worden uw artikelen gratis bezorgd.

Bezorgen

Als u een bestelling hebt gedaan, ontvang je een mail dat we uw bestelling hebben ontvangen. We verzenden uw bestelling binnen 1-2 werkdagen. Als we uw bestelling verzenden ontvangt u een mail met een track en trace-code waarmee u uw bestelling kunt volgen op de website van PostNL. 

Wat doet de vervoerder als de klant niet thuis is bij bezorging? De bezorger probeert het eerst bij de buren. Lukt dat niet dan gaat het naar een afhaalpunt. Daar blijft het 1 week liggen. Daarna gaat het retour. Na ontvangst van het retour pakket duurt het maximaal 14 dagen totdat u uw geld terugkrijgt.

Ontvangen

Bij uw bestelling vindt u de pakbon en wasvoorschriften.  

Inloggen

Wachtwoord vergeten?

  • Al je orders en retouren op één plek
  • Het bestelproces gaat nog sneller
  • Je winkelwagen is altijd en overal opgeslagen

vergelijk0

Wij slaan cookies op om onze website te verbeteren. Is dat akkoord? JaNeeMeer over cookies »